زی ذی نامه:
 
پسر و دختر
 
 

 الهی !به مردان درخانه ات،به ان زن ذلیلان فرزانه ات

به انانکه در بچه داری تکند،یلان عوض کردن پوشکند

به انانکه باذوقوشوق تمام ،به مادر زن خودبگویند:مامان

به انانکه دامن رفو مبکنند،زبعدرفویش اتومیکنند

به ان قرمه سبزی پزان قدر،به ان مادران به ظاهرپدر!

الهی به ان دل زن ذلیل ،به ان اشک چشمان ممدسیبیل 

که مارابراین عهدکن استوار،ازاین زن ذلیلی مکن برکنار !

(دوستان شرمنده یه مدت نبودم عمل اپاندیس داشتم)



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت5:01---18 بهمن 1390
سلام هانيه جون.طراحي وب تو حرف نداره.راستي من مايلم باهات همكاري كنم.آخه تواوقات فراغتم نمايشنامه مينويسم.به زبانهاي:فارسي_إنكليسي_ تركي_روسي. خواستي خبربده.

نادیا
ساعت20:45---7 بهمن 1390
سلام گلم.وب خیلیییییییییی قشنگی داری.اگه حاضربه تبادل لینک بودی منوباعنوان

♥♥ اگه عاشقی.......♥♥وادرسbestveb.loxblog.com
لینک کن وبعدبیاوبهم بگوکه باچه اسم وادرسی لینکت کنم
مر40
منتظرتم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, :: 16:26 :: توسط : هانیه

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
وای سعیدیعنی اینقدرگرسنه بودی؟؟؟؟ عکسی دیگرازسعید پسرهاشبیه سوسکن!!! سلام من تازه به جمعتون اضافه شدم و می خوام نویسندتون بشم.میشهههههههههههههههههمطلب ارسالی ازمحمد فتحی !!!!!!!!!!!!!!!! وحشی وحشی وحشی خخخخخخخخخخ گناه؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرودختر و آدرس boy.girls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.